Jak prodávající přicházejí o příležitost k prodeji?

Není se co divit, že velká část prodávajících si nejdříve podá soukromý inzerát. Vždyť inzertních stránek kde je možné snadno zveřejnit inzerát zdarma, nebo jen za nepatrný poplatek je mnoho. Co kdyby to vyšlo a nemovitost se podařilo prodat bez prostředníka?
Pomineme-li že část z těchto inzerátů patří realitním zprostředkovatelům pochybné kvality, kteří se „soukromou“ inzercí snaží ušetřit nemalé náklady, které realitní servery účtují realitním kancelářím, část prodávajících si chce prodej prostě jen zkusit.

Jednou z přidaných hodnot opravdového profesionála, je schopnost podívat se na každou nabídku očima kupujících. Víte, co kupující při vyhledávání bytu ke koupi zažívají?

Tohle je realita – naprosto nekomfortní podmínky pro kupujícího.

Inzerce na serverech jako sbazar, nebo bazoš bez možnosti vyhledávání podle parametrů. Ošklivé tmavé fotografie nábytku a dalších věcí, které stejně nejsou součástí prodeje a který už dávno dosloužil. Neuklizené tmavé místnosti na nehezkých fotkách. Jen velmi omezené, nebo spíše skoro žádné informace v inzerátu. Prodávající, kteří nezvedají telefony a nezavolají zpět. Mnohdy kontakt dokonce úplně chybí a na dotaz nikdo neodepisuje. Nebo mají prodávající naprosto šílené představy jak  při prodeji postupovat…

Touhle cestou určitě dobře neprodáte sebelepší nemovitost. Maximálně vás budou kontaktovat různí realitní zprostředkovatelé, pro které je soukromá inzerce zdrojem kontaktů. Šetřit za každou cenu se nevyplácí. A dělat si všechno po svém taky ne…

Jeden příklad ze soukromé inzerce budíž ukázkou jak zaručeně odradit každého případného zájemce:


POPIS NEMOVITOSTI: „Tento krásný dům,úplně nově postavený v nejžádanějším prostoru města České Budějovice …….měl sloužit k bydlení mladé rodiny,ale i vlivem názoru důležitější poloviny lidstva se nabízí k prodeji.Umístění domu je…………… Současní i budoucí zájemci si laskavě prohlédněte dům v exteriéru a pouze vážným zájemcům umožníme prohlídku interiérů na základě tel.dohody na číslo xxx xxx xxx . Uvedená cena (999.999.999 Kč) je pouze pro povinné vyplnění příslušného pole a požadovaná cena k jednání bude vážným zájemcům /s lahví dobrého vína/ sdělena při prohlídce.Všechny lahve budou předány budoucímu majiteli.“

Tudy cesta k dobrému prodeji nevede
  • Rozhodnutí co se bude dít s vaším majetkem je pouze na vás. Praxe ukazuje, že původní záměr mít prodej pod kontrolou je právě u samoprodejců takřka neuskutečnitelný. Prodejce je vystaven různým nepoctivým překupníkům vydávajícím se za zájemce o koupi, makléřům a zprostředkovatelům různé kvality a odbornosti.
  • Opravdový profesionál dokáže vytvořit poutavou atraktivní nabídku vaší nemovitosti, zajistí, aby se i zájemci cítili při hledání a výběru nemovitosti dobře. Dělá to protože ví že nestačí nemovitost nabídnout, ale musí zaujmout a být důvěryhodným prodejcem. Jen tak docílíte, že zájemci utratí své peníze právě za tu vaši nemovitost. Prodávat nemovitost profesionálně se prostě vyplatí.

Leave a Reply

Your email address will not be published.