Za 2 týdny PRODÁNO

Dnes kdy je poptávka po nemovitostech velká, není neobvyklé že se prodávají nemovitosti i několik hodin po zveřejnění nabídky. Pokud je to váš případ a radujete se, jak jste vyzráli nad realitním trhem, je pravděpodobné že jste mohli za prodej nemovitosti i po odečtení provize realitní kanceláře vydělat o desítky i stovky tisíc více.

Možná jste ale v opačné situaci, kdy jste cenu své nemovitosti nadhodnotili a inzerujete už řadu měsíců, bez velké odezvy. Pak zřejmě rovněž přijdete o peníze protože pokud budete stejným způsobem chtít prodat, musíte dát slevu pod cenu, za kterou jste mohli prodat novinku na trhu. Nebo svěřit prodej někomu, kdo ví co dělá… proč to neudělat hned na začátku?

  • Jednání o ceně směrem dolů je obvyklým způsobem prodeje. Takto postupuje většina prodávajících u všech typů nemovitostí ať už prodávaných prostřednictvím realitní kanceláře, nebo vlastními silami. Tento postup často vede ke zbytečné ztrátě hodnoty nemovitosti v očích zájemců a zbytečně dlouhému období hledání kupujícího.
  • Jednání o ceně směrem nahoru (aukční prodej) je skvělá metoda, která z vaší nemovitosti vytvoří atraktivní nabídku. Díky kvalitní prezentaci a atraktivní nabídkové ceně zaujme v jeden okamžik několik kupujících a dá jim možnost stanovit aktuálně nejvyšší tržní cenu. V této strategii lze udělat celou řadu chyb a proto jen velmi málo realitních makléřů používá tuto metodu prodeje.  
  • Díky této strategii prodávám 80% bytů do 1 měsíce za cenu vyšší než by majitelé získali při prodeji vlastními silami.

Pomohu Vám nastavit nejvhodnější strategii právě pro vaši nemovitost s cílem prodat v krátké době za co nejlepších podmínek. Každý z uvedených způsobů prodeje je vhodnější pro jiný typ nemovitosti. V obou případech lze učinit mnoho chyb a prodej si tak výrazně zkomplikovat. Vy ale nemusíte opakovat chyby mnoha prodávajících před vámi,  můžete prodat nemovitost napoprvé během krátké doby a za dobrou cenu.

Pro úspěšný prodej nemovitosti je však správné nastavení ceny jen jedním krokem. Dalšími faktory je celková prezentace a zvolený marketing a také způsob komunikace se zájemci.